پنل ارسال خبر
نسخه چاپی


سرپرست ارزیابی عملکرد سازمان امور عشایر ایران:

تکریم ارباب رجوع از شاخص های ارزیابی عملکرد امور عشایر استان ها می باشد

سرپرست ارزیابی عملکرد سازمان امور عشایر ایران، برگزاری میز خدمت و تکریم ارباب رجوع را از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از روابط عمومی امور عشایر سیستان و بلوچستان، رضا بیات در نشست شورای برنامه ریزی امور عشایر سیستان و بلوچستان، گفت: برگزاری میز خدمت، تسریع در خدمات رسانی و راهنمایی و تکریم عشایر و ارباب رجوع، از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه ها و امور عشایر استان ها می باشد.

وی با بیان اینکه شاخص های ارزیابی عموما به نحو مطلوبی انجام می شود اما مستندات آن جمع آوری و جمع بندی نمی شود، افزود: بارگذاری صحیح مستندات فعالیت ها و تعامل با کارشناسان ارزیابی کننده از اولویت های موثر در ارزیابی است و لازم است کارشناسان مربوطه این موارد را رعایت کنند تا بتوانیم امتیاز لازم را  در ارزیابی عملکرد کسب کنیم.

بیات، بارگذاری دستورالعمل هایی که جنبه عمومی دارند در سایت، حضور مسئولین ارشد و مدیران دستگاه ها در صدا و سیما و گفتگو با رسانه ها و همچنین راه اندازی کانال در شبکه های مجازی برای اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی را از موارد مهم در ارزیابی عملکرد دستگاه ها عنوان کرد.

 سرپرست ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان امور عشایر ایران همچنین نحوه بررسی شاخص های ارزیابی و کسب امتیاز لازم در هر شاخص و آسیب شناسی آنها را تشریح کرد و اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات، هرچه بیشتر به سمت بهبود شاخص های عملکردی در امور عشایر استان ها حرکت کنیم.

 

 

 

 

 

 

  • تاریخ درج خبر : سه شنبه ٣ بهمن ١٤٠٢ - ١٢:٢٧
  • /
  • ارسال به دوست
  • نسخه چاپي
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: