معاون سازمان امور عشایر ایران:
امروز اهمیت روابط عمومی برای همه روشن است
معاون سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه امروز اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی برای همه روشن است، گفت: دانش بومی عشایر در حال فراموش شدن است و از روابط عمومی وزارتخانه انتظار داریم در این خصوص برنامه هایی را مدنظر داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، رئیس سازمان امور عشایر ایران به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حوزه ریاست، و رئیس روابط عمومی این سازمان روز چهارشنبه 18 تیر ماه با حضور در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، با رئیس و معاونین این مرکز دیدار کرد.
بهرام میراخورلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر ایران در این نشست با بیان اینکه امروز اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی برای همه روشن است، گفت: دانش بومی عشایر در حال فراموش شدن است و از روابط عمومی وزارتخانه انتظار و درخواست داریم در این خصوص برنامه هایی را مدنظر داشته باشد.
تجاری سازی و برندسازی محصولات عشایر
مدیر حوزه ریاست سازمان امور عشایر ایران هم در این نشست با بیان اینکه در حوزه عشایر محصولات منحصر به فرد با کیفیت و بازار پسندی تولید می شود، گفت: در این زمینه شرکت هایی را شناسایی کرده ایم و درخواست ما این است که از طریق روابط عمومی برای تجاری سازی و برندسازی محصولات عشایر اقدام شود که به افزایش تولید و ارتقاء معیشت عشایر کمک می کند.
اسماعیل عباسپور ادامه داد: اگر این شرکت ها تقویت شوند قطعا کارهای خوبی انجام می شود و لازم است از ظرفیت صدا و سیما هم در این حوزه استفاده کنیم.
موضوع عشایر ظرفیت بسیار خوبی برای تولیدات رسانه ای است
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر هم با قدردانی از برگزاری این نشست، برگزاری جشنواره "کشاورزی و رسانه" از سوی مرکز روابط عمومی را فرصت مغتنمی برای تولید محتوا در حوزه جهادکشاورزی عنوان کرد و در خواست کرد موضوع عشایر هم که از ظرفیت های خوبی برای تولیدات رسانه ای اعم از نوشتاری و تصویری برخوردار است، به عنوان یکی از محورها و بخش های این جشنواره افزوده شود.
علیرضا رحیمی ادامه داد: زندگی عشایر، تولیدات، صنایع دستی، کوچ، پوشاک، آئین ها و آداب و رسوم عشایر، زنجیره تولید گوشت قرمز،... از جمله موضوعاتی است که همواره مورد استقبال رسانه ها و تولیدکنندگان محتوا در قالب عکس، فیلم مستند، کلیپ، نمآهنگ، مقاله، گزارش، یاداشت، خبر و ... بوده است.
نظر دهید