بررسی راهکارهای تمرکززدایی و تفویض اختیارات در سازمان امور عشایر ایران
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان امور عشایر ایران، جلسه «کمیته ساختار و فناوریهای مدیریتی» با حضور معاونین، مدیران ستادی و جمعی از مدیران استانی در سالن کوچ این سازمان برگزار شد.
در این نشست، راهکارهای بهبود نظام اداری و افزایش بهرهوری در خدمترسانی به جامعه عشایری بررسی شد.
تفویض اختیارات به منظور کاهش بروکراسی اداری، برون سپاری خدمات به بخش غیردولتی در راستای اجرای نظامنامه ابلاغی ورزات جهاد کشاورزی، شفافیت مالی و توسعه طرحهای تحولآفرين در حوزههای گردشگری و صنایع دستی به منظور تنوع بخشی به اقتصاد خانوارهای عشایری در راستای حکمرانی دادهمحور مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.
جاوید حیاتی، سرپرست معاونت توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در این نشست بر ضرورت تقویت نقش مدیریتی استانها و همافزایی میان ستاد و ادارات کل استانی بهمنظور ارتقای عملکرد کلی سازمان تأکید کرد.
کلمات کلیدی :
- سازمان امور عشایر ایران
- خدماترسانی به عشایر
- عشایر