نسخه چاپی


قائم مقام سازمان امور عشایر ایران:

روابط عمومی های امور عشایر پل ارتباطی خوبی در پیشبرد اهداف سازمان بوده اند

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران گفت: روابط عمومی پل ارتباطی یک مجموعه و یک دستگاه با درون و بیرون سازمان است و از همین منظر روابط عمومی سازمان امور عشایر و ادارات کل امور عشایر استانها واقعاً پل ارتباطی خوبی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، قائم مقام سازمان امور عشایر ایران در گفتگو با روابط عمومی سازمان که به مناسبت گرامیداشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" انجام شد، با گرامیداشت 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" این روز را به همه عزیزانی که در عرصه روابط عمومی فعالیت می کنند تبریک گفت.

شاهپور علائی مقدم با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی یک مجموعه و یک دستگاه با درون و بیرون سازمان است، اظهار داشت: بدون شک روابط عمومی یکی از عناصر بسیار اثرگذار در ارائه گزارش عملکرد یک دستگاه به مردم، افکار عمومی، رسانه ها و مسئولین بالادستی است و به همین دلیل از اهمیت خاص و بالایی در جامعه برخوردار است.

علائی مقدم با بیان اینکه پیشبرد، پیشرفت و توسعه عملکرد یک سازمان در گرو تلاش و فعالیت های روابط عمومی است، اظهار داشت: روابط عمومی گوش شنوای یک سازمان است که مطالب را از بیرون بشنود و به مسئولین و مجموعه سازمان منتقل کند.

وی با تشبیه یک سازمان به پیکره یک انسان، بیان داشت: اگر بخواهیم یک دستگاه یا سازمان را به پیکره یک انسان تشبیه کنیم، می شود گفت روابط عمومی مغز متفکر، چشم، گوش، زبان و دست این پیکره در اجرا و توسعه فعالیت های سازمانی است.

قائم مقام و معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان امور عشایر با تاکید به لزوم داشتن تخصص در روابط عمومی، اظهار کرد: هر چقدر دست اندرکاران روابط عمومی به صورت تخصصی کارها را انجام دهند، می توانند سازمان را متجلی نمایند و اگر روابط عمومی در انعکاس عملکردها خوب عمل نکند طبیعتا نتیجه کار آن سازمان ضعیف خواهد شد.

علائی مقدم ادامه داد: با توجه به همین اهمیت روابط عمومی است که یک روز را در جهان و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز گرامیداشت "ارتباطات و روابط عمومی" نامگذاری کرده اند که بسیار بجا است.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در یک سازمان، اظهار داشت: روابط عمومی می تواند برنامه های طولانی مدت سازمان و اینکه چه کارهایی را انجام داده و چقدر در توسعه و آبادانی کشور موثر بوده، ترسیم و گزارش کند و به همین دلیل در سازمان امور عشایر برای روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها بسیار ارزش قائل هستیم.

 قائم مقام سازمان امور عشایر ایران با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی سازمان، ابراز داشت: کمیته ای در سازمان امور عشایر تحت عنوان "کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی" ایجاد شده که الحمدلله هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی و هم در ارتباط با جراید، رسانه ها و خبرنگاران، ارتباطات و اطلاع رسانی های خوبی انجام می شود.

علائی مقدم با اشاره به اینکه در سالهای اخیر در زمینۀ حل مشکلات عشایر و استفاده از ظرفیت های قانونی، چه قوانین سنواتی و چه قانون برنامه ششم، اقدامات خوبی در حوزه عشایر صورت گرفته، توضیح داد: روابط عمومی سازمان امور عشایر از ابتدای برنامه ششم تا کنون بسیار موثر عمل کرده و عملکردها، نقاط قوت، نقاط ضعف به نحو احسن به گوش جامعه و مسئولین بالادستی رسانده شده است.

وی ادامه داد: می توان گفت همین نقش روابط عمومی بوده که با انعکاس کاستی های جامعه عشایری، توانستیم مسئولین اثرگذار در مجلس و دولت را به موضوع عشایر حساس کنیم که اثرات خوبی در ایجاد ظرفیت های قانونی در بخش عشایری داشته ایم و واقعاً پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است.

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران در پایان این گفتگو از زحمات و تلاش های دست اندرکاران روابط عمومی در همه دستگاه ها و سازمان ها بویژه روابط عمومی سازمان امور عشایر و ادارات کل امور عشایر استانها که واقعاً پل ارتباطی خوبی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان بوده اند، قدردانی کرد.

  • تاریخ درج خبر : پنج شنبه ٢٥ ارديبهشت ١٣٩٩ - ١١:٠٧
  • /
  • ارسال به دوست
  • نسخه چاپي
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: