امروز : 29 دی 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
پرچم جمهوری اسلامی ایران
FR
  • تاریخ انتشار : 1400/02/26 - 10:27
  • تعداد بازدید : 428
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ورود زنان عشایری به بازارهای مجازی برای فروش صنایع دستی

ورود زنان عشایری به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود در شرایط کرونایی پررنگ تر از گذشته شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، بازاریابی و بازاررسانی محصولات زنان عشایری و کارآفرین همواه دغدغه اصلی تولیدکندگان و مسئولین مربوطه در موفقیت تجاری آنان می باشد بویژه اینکه همه گیری بیماری کرونا باعث شده دسترسی های محدود زنان عشایری به بازارهای سنتی و امکان تبادل اطلاعات وفروش محصولات آنان در بازارهای محلی محدودتر شود.



در همین راستا، طرح ملی دسترسی زنان کارآفرین به فضای مجازی و فروش محصولات، توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به اجرا درآمد. از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با همکاری مشاوران و پشتیبانان سایت "دیجی کالا" زنان عشایری موفق به اخذ 35 غرفه در این سایت شده اند.



همچنین زنان عشایری محصولات و بویژه صنایع دستی تولیدی خود را از طریق فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" به فروش می رسانند.


کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب