امروز : 26 دی 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
پرچم جمهوری اسلامی ایران
FR
  • تاریخ انتشار : 1401/08/29 - 13:04
  • تعداد بازدید : 299
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معرفی روابط عمومی های برتر در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه

برترین های روابط عمومی و رسانه در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه معرفی و تقدیر شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه پنج شنبه در محل سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سراسر کشور برگزار شد و در حاشیه آن برترین های حوزه روابط عمومی و رسانه بامحوریت فعالیت های انجام شده در هفته دولت سال جاری معرفی شدند.



در بخش ارزیابی عملکرد رسانه‌ای-ارتباطی، براساس پرسشنامه‌ای متشکل از ۱۰ شاخص، اطلاعات عملکرد دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها دریافت شد و پس از داوری توسط هیات داوران، قاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی و روابط عمومی سازمان انرژی اتمی و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در سطح ملی و عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر به لحاظ برنامه ریزی موثر برای گفت و گو با رسانه ها معرفی شدند.



فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد صحرایی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز به لحاظ برنامه ریزی برای گسترش شبکه رسمی اطلاع‌رسانی و توزیع محتوا به ترتیب در سطح ملی و استانی معرفی شدند. در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای نیز جواد قنبری مدیرکل روابط عمومی سیستان و بلوچستان  معرفی و تقدیر شد.



علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در حوزه اجرای رویدادهای درون و برون سازمانی، علی اکبر کاظمی مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در حوزه اجرای پویش‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، حسین زاده قشمی مدیرکل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه و مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به لحاظ پاسخگویی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.



در بخش رسانه ها نیز ضمن تقدیر از خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، خبرگزاری دانشجو به عنوان رسانه برتر در حوزه پوشش مناسب سفرهای استانی رئیس جمهور معرفی شد.



در حوزه نقد سازنده و دلسوزانه و ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات مردم ضمن تقدیر از روزنامه های اعتماد و فرهیختگان، روزنامه اطلاعات به عنوان رسانه برتر معرفی شد.



در بخش آگاهی بخشی نسبت به دستاوردها و پیشرفت های دولت و نظام ضمن تقدیر از روزنامه های همشهری و ایران، خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه برتر معرفی شد.



در حوزه دپیلماسی فعال رسانه ای نیز سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و در تولید محتوای تبیینی روزنامه ایران به عنوان رسانه برتر معرفی شدند.



در بخش ارتباطات اجتماعی علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و در بخش فعالیت در رسانه های اجتماعی حسن میثمی مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مقام برتر شدند.


کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب